Nuffnang

Friday, May 29, 2009

amat ;)

snippet dari majlis nikah amat
(apehal tetibe amat glemer kat blog aku nih eh, haha!)
.

ini pengantin sudah 28 tahun lepas selamat akad nikah!

nak jugak promote pama sendiri, bha hahaha!

belakang tuh? pon bukan amat, tapi asan, pengapit amat ;P

.

.


amat agak terketar ketar semasa majlis batal air sembahyang.
.
.


selamat pengantin baru, amat
ko mmg spupu yg rocks!
.
.


AMAT SENYUM SKET GAMBO KO NAK MASOK BLOG AKAK!
lalu amat pon tersenyum simpul.
*sila tunggu rupe bentuk kek kawen amat, american choc, waa....!!!
.
.
.

6 comments:

haruan tasek said...

selamat pengantin baru lo....

Ms.Lilies said...

ko mmg mamarazi la dik

Tijah said...

aku tanak tengok amat. aku nak tengok kau...mano? mano?

paRi-paRi sYurGa said...

klau ikot giliran...
lepas ni sape?
hehehe...

kueh bakar said...

ha ah
aku pun nak tgk sepupu amat
bukan tgk amat

||alis|| said...

haruanTasek: teng q, teng que ;)

kakmimi: mmg dasar tak bleh blah ngan kamera ;P

kakjah: alaaaa kak, relaks2 ar.. aku kalau kawen pakcik makcik aku hantar sorang sedulang nasik kunyit woo.. hihi~

anim: lepas nih ko la plak! hehehe!

bakar berlauk: ceh!