Nuffnang

Saturday, May 16, 2009

bile dah tak tahu apa itu ADAB..

nampak?

.

.

12 comments:

Cik Pah said...

apelah budak nih.. memalukan .. mmg tak tau hukum hakam langsung

AfiQ said...

sye sudah tgk gambo nih sblom nih....
dri pandagn sye...
huhu
beliau bute huruf!

||alis|| said...

sama ada dia buta huruf; atau tak pasan dia pakai baju gitu. baju berkartun pon tak boleh dibawak solat.

julietchun said...

kalo nak beli atau pakai baju tgk2 ler apa yg ditulis.lagi satu kalo tem ari jumaat tu,abang2 pakailah t.shirt yg elok skit gi solat, kekdg aku terpikir dorang ni nak gi tgk konsert ke nak gi masjid.

||alis|| said...

kakjuliet: kan? macam takde baju lain yg lagi baik nak dipakai ;/

cokolat said...

kurang ilmu ni...
amek ringan mende2 mcm tu...

||alis|| said...

kakcok: hantar dia masuk blaja ABC 123 balik.

Tijah said...

isk. isk. isk.

anak sapa la tu...

byPASs said...

kahkahkah....saya nak tanya sikit, sapalah pulak tukang ambik gambor tengah orang dok sembahyang tu oiii.

||alis|| said...

kakjah: geleng laju2 sket kepala tuh kakjah!

bypass: mesti pic taken by hp camera, hihi!

tasikmerah said...

alahai.... tak mo komen la haih....

||alis|| said...

kakTM: aphal? ko ade selai ke baju gini???? ahaha!