Nuffnang

Monday, May 25, 2009

ikut muka sapa laa dia nih :)

pada aku, ikut muka ayah dia
.
.
.

va va va...
--------------------------------------------------------
p/s:
kawan kawan;
nari keputusan interview SPA aku.
untuk 2 jawatan.
doakan. mana tau dapat.
hadiah hari lahir tuh...
:)
latest @1019am: SPA ckp cam nih:
Dukacita anda tidak berjaya dalam urusan ini
aku percaya ada rezeki yg lebih baik dari yg ini ;)
.
.
.

14 comments:

Na Shari said...

Tunggu lagi 5 bulan..baru tau ikut muka siapa... :)

Tijah said...

ex dier gak yg tak kawen2 lagi ek? sesuatu tu...

julietchun said...

aku harap sangkut ler salah satu jawatan tu ngan ko dik.

Ms.Lilies said...

anak 1st kenala sorok2 smpi 44 hari...sok2 anak 2nd, 3rd ke camno tu??

tasikmerah said...

sekali muka hans isaac. amacam? muahahahaha....

lis, moga sangkut la yek. amin.....



.

||alis|| said...

cikna: oo.. pending laa eh nak tgk dia ikut muka sapa ;)

kakjah: ex dia? yg mana satu tuh? ramai ooo.. ahahaha!

kakjuliet: uhuks! 2-2 tak sangkut la kak... takpe, rezeki lain ada ;)

kakmimi: tuh la, sorok lama2 pon org dapat tau awal gak..

kakTM: ahaha! hihi.. weh hans skrg pakai BMW X5 tuh, sipa ngaku bujang lagi, jom try usha jom~
kak, tak sangkut la 2-2 post tuh ;/

cokolat said...

tiba2 hilang kata2 bila baca komen kak jah kau tu....

susudalambotol said...

baby dia sama macam kita masa kecik-kecik. botak, takde rambut :D

paRi-paRi sYurGa said...

usaha tangga kejayaan kak...
sabar...
ok?

Monkey D Luffy said...

budak tu ikut muka dia sendiri...

:P

Tijah said...

a'ah kan? yg mano satu gek eh? byk naa...hahhaha

||alis|| said...

kakcok: tuh la kan? dia punya sesuatu tuh mmg sesuatu sngguh!

hidd: baby dia botak depan sebab kena cukur. kiter pon botak secara natural masa kecik, haha!

anim: takpe, aku pasrah! (la tgh ada gud news psl keje baru ;P)

zali: yer la.. sekali 10markah untuk mu!

kakjah: sesuatu tuh kakjah.. kemana dia lari tetap tinggalkan jejak bertapak! hihi!

haruan tasek said...

masa kecil macam2 ikut. dah besar buat muka sendiri kan. sama kata kepten

||alis|| said...

haruan tasek: eh sedap laa nama ko, aku baru buat sambal gelama tasek, janji ada tasek, ahaha!