Nuffnang

Tuesday, May 12, 2009

kau kunci cinta ku dalam hati mu

cadilac

volvo


infiniti



lexus (sumpah aku blur how-to use it :S)



BMW




audi




land rover






bently (love it!)






jaguar





merc benz
.
.
.
these are the top 10 car keys in the world.
.
.
dalam banyak2;
3 jenis jer aku pernah merasa pegang n bawak.
merasa jer laa... bukan memiliki :P
.
.
ada mamat tuh simpan impian nak beli BMW; in cash.
aku doakan dia berjaya capai cita2 tuh.
i do believe he can.
satu; sebab dia punya semangat cita yg tinggi
dua; sebab aku pernah punya kenalan...
yang pernah beli jaguar secara cash.
si Mahadi BZ. *panggey madi jer..
.
.
so,
joe; aku harap ko berjaya :)
.
.
*banyak cerita bagaimana seseorang tuh jadi senang;
indah segalanya.
macam takde apa yg tak indah melainkan indah belaka.
tapi..
betapa hijaunya rumput kat sana pada pendapat kita;
sebenarnya hijau dan segar lagi rumput kita di sini..
percaya laaa....
.
.
perghhh... ayat aku...
citer awal awal pasal kunci kete jer.
boleh melarat jauh gini!
hiks~
.
.

10 comments:

pari pari syurga said...

mak aihhh.....
berpinau2 bijik mata tgk kunci keter....
haihh...
berangan jer lah kak....

||alis|| said...

anim: aku sama dik.. berangan jer. eh tapi boleh apa, rezeki kiter tak tau kan.. mana tau.. kan?kan?

Ms.Lilies said...

bukan ko dah janji nak bg 1 kunci tu kat aku ke siap ngan kete sekali?? ko jgn lupa dik.... :p

||alis|| said...

kakmimi: haaa... luper la kak.. apa kata ko pi kat showroom dia, ko mintak jer apa brand, ckp alis yg in house. oke?

hahaha!

green said...

kunci kereta rupanye..adess..

Ungku Nor said...

ahahaha..akak memati ingatkan thumbdrive tadik!!!

||alis|| said...

green: a'ar la kunci pon jadik laa.. eh soka laa mu nyer pic profile, puss the cat :p

kaknor: wakakakaka... mmg tak sangka! siyes cam thumbdrive eh kak? hihi...

joegrimjow said...

layan f??

||alis|| said...

joe: tak pahe mu ngoyak apo :(

||alis|| said...

joe balik: aku rase cam mu nak type layan f1 ker..? sorry, aku tak layan f1, mahupon af7.