Nuffnang

Monday, May 11, 2009

nama nama pilihan Jepun

Nama Nama Pilihan Jepun

1.Yg pemarah- KEJI CACIMAKI
.
2. Yg tak suka brg mahal- SATO SUKAMURA
.
3. Yg bisu- KITA TADASUARA
.
4. Yg suka makan tose- NANACHI HITOSE
.
5. Yg suka lagu blues- APO NADIKATO
.
6.Yg suka belajar- ASIKO ULANGKAJI
.
7. Yg kerap bikin ribut- WAKASI HURUHARA
.
8. Yg masih bujang- MATIMATI TAMOKASI
.
9 .Yg asyik berbini - ASIKO GILOTINOKO
.
.
.
p/s: aku bantah no 8... :S
.
.
.

8 comments:

paRi-paRi sYurGa said...

wahahaha....
sayep juga suka no.8..
hehehe
but not available...
hehehe.

tasikmerah said...

muahahahahahahahahahaha..........!


hah! mana 2 org yg ngumpat aku tu hah?

:p



.

Tijah said...

akunyer niknem...

TIJALAWA

wakakkakaa...

limaumaniss said...

matimati aku ingat ni btul2 nama jepun...kah kah kah...nasib bek kat opis ni..kalu tak riuh aku gelak...kikiki

paRi-paRi sYurGa said...

kak alisss....
hehehehe...
kak tasek cari kite....
larikkkk.....



hehehe...
meh kite ajak kak tasek jumpe skali...

Monkey D Luffy said...

kenapa ko x suka no 8? kakaka

||alis|| said...

anim: weh aku tak soka no 8, ko soka eh? gatai! haha!

kakTM: haa.. ade la... ade laa.. lalalala~


kakjah: takde takde, nama ko tak bunyik japan pong.. tapi cam banyak bunyik jawa kot? larikk!!!

limaumanis: hi awak :), jgn gelak kuat2 nnt boss tawu susah awak haha!

anim lagik: ko la ajak, aku nih semut kecil, dia semut besoo

zali: sudehhh... ko pon sama, jgn nak gelak kan aku eh, haha!

AfiQ said...

sgt klaka okeh no 8 tuh*