Nuffnang

Sunday, June 14, 2009

merah putih vs hitam putih

perkahwinan sepupu ku
dilaksanakan kat chalet,
di sebuah kampung, di daerah manjung, perak.
dalam nih laa chalet, dlm nih laa pelamin,
dlm nih gak laa tempat makan.
dlm nih laa tasek buatan,
dlm nih gak dusun buah buahan...
dlm nih gak tempat parking speedboat~(??)
mind my jakun-ness.. lalala~

yg wanita ini sepupuku. syaz.
asben, nama penuh aku luper, nama glemer, herry.

"ibu, tolong amek pic kakak dekat pelamin nih"
hasilnya: dengan makcik aku termasuk sekali!


suci kan bebudak nih? comel.
flower gegirl dan flower boboy muslimah ;)
.
kalau aku, aku panjangkan lagi 2 meter nih..
jadi laa 4 meter, dah bleh buat selai baju ;P

makcikku pose
bagi laa chance nak glemer dlm blog nih eh kawan kawan ;)
.
.

18 comments:

haruan tasek said...

kat sri manjung ke. tak jemput pun

Monkey D Luffy said...

mcm western

lalaal

naqiubex said...

La.. kat umah saya..

Tijah said...

santekkkk....

rasa cam nak sanding balik

||alis|| said...

haruan: bukan. btol2 dlm kampung. dalam oo.. ape tah nama, dah luper. tapi kat amir chalet ;)

zali: tang pelamin n veil dia eh? huhu..

naqib: hihi.. tak tahu... kalau tahu bleh hint2.. *tapi ku pemalu* ;p

||alis|| said...

kakjah: weee.... ku pon rasa cam nak sanding balik arr.. hahahaha!

cun09 said...

cian nyerr...byk2 tempat kat pelamin yg cantik tuu tepi tiang awak posing :)

et said...

mmm..serunut nyer g kenduri..
lame x g kenduri..huk3..
xde yg nk jemput nih..

Cik Pah said...

nape tak pose kat kerusi pengantin tuh alis.. amik berkat sket.. anyway mmg cantek lah combination color nih.. garang dan manis jer.. i loike

||alis|| said...

et: hihi.. tuh la, kenduri kena dijemput eh.. kang alih2 ko dtg kang, tuan umah tanya: "mu anak sapa nih.." haaaa.. haru plak kang ;P

cikpah: saya sampai dah tak larat nak duduk kat kusi pengantin/makan beradap sama pengantin cikpah, 10thn jadik mak andam kecik. dah terlebih puas daaa ;)

julietchun said...

cantiknya pelamin merah putih.harus ku berangan2 pasni,hehehe. apsal ko tak pakai baju merah?

||alis|| said...

kakjuliet: cantikkan, cam macing plak merah putih tuh ;P, tuh aa.. igt nak bawak baju merah gongxifacai ku itu, tapi kang kalah tuan rumah plak ak nih.. hihihi~

tasikmerah said...

panjangnya ekor... hihihi...

:p

||alis|| said...

cun09: hihi...camner bleh terlepas pandang komen kamu nih ;). saya segan la nak posing kat atas pelamin tuh ;P

kaktasek: ekornya panjang.. akak nak lagi panjang ke? hahaha!

mo0ney said...

theme yg cantik.mau kopipes terus

||alis|| said...

mooney: ahaha.. kopipes tang mana itu? hihi..

dude said...

kat mana ea? tak tahu pun..aku duk manjung gak

||alis|| said...

dude, kat area kg apa ntah aku dah lupa, chalet amir nama tempat dia.. masukkkkk dlammmmmmmmmm kampung.. jauh seh...