Nuffnang

Monday, July 13, 2009

waaa.. waaa.... waaa..... TERHARU!

aku tunggu lama kat kotak follower budak kecik nih, ayu, sebab aku nak jadik follower dia yg ke 100.. tak sangka dapat award yg custom made, lawa... siap ngan doa lagi tuh...
err.... yg pasti kalau sapa2 yg jadik follower aku bernumber yg pelik2.. maap laa, aku tak pandai nak buat award gini.
ampun awal awal ;)
.
.
.

5 comments:

tasikmerah said...

pesen berseni nih...

:)

naqiubex said...

wah... cool!!

julietchun said...

aku reti komen ngan jawab komen je,huhuhuhu

dude said...

cantik.

:. aYu .: said...

hihi..kak alis..segan ayu...
sebenarnye nak bg kak alis hadiah..
pakej beli maxpro 1 + 1 Abc plus dengan harga rm 30..dapat free lagi 1 Abc plus... penghnatran pecuma..
kak alis kalau nak menerima pakej pembelian ni.. ayu bole hantarkan.. ayu bg pakej ni kat follower ke 100 ayu je.. hehehe kalau kak alis blum nak pun xpe..xde tarikh tutup pun...hihi...

http://noridayumz.blogspot.com/2009/06/rupa-bentuk-dan-warna.html

http://noridayumz.blogspot.com/2009/06/sticky-mode-maxpro-iq-eq-sq-booster.html