Nuffnang

Friday, October 16, 2009

bowling and such

MIBC, melaka.

aku dan mak orang, kak aanis...

selonggok ada yg champion, ada yg separa champion, ada yang err...err... ahaha!

tengah game terjumpa plak CC kami, Mr Soll.. hehehe.. amek peluang bergambar. ramai ckp dia iras faizal tahir....

aku dan adik, aka, roommate..

aku, adik dan bukan roommate, jai pacak.

gambar ini sedikit misteri. cari benda tersembunyi, ahahha!

jom balik daa..

waaa... macam tajuk kelas bowling plak.. tak pon cam bukak kedai jual alatan bowling.. kekeke!

sabtu nih kursus aku ada anjurkan satu pertandingan bowling. so bagi sapa2 yang dah 3 tahun tak pegang itu bola bowling, maka kami dinasihati agar bermain pra-bertanding supaya idok ler selamanya bola bowling yang tak bersalah itu, masuk ke longkang jer kejenya..

maka setelah 3 kali turun main (last malam tadi tapi tak bawak DG cam), maka aku berjaya jugak laa meraih pendapatan 3 angka... hehehe... kalau idok, asek pendapatan 2 angka jerr............ sian team aku plak kang. dah laa kena main 3 game masa tuh nanti, takut ada yang 'patah' tangan jer nanti.. hmmm....

sapa2 nak join, jom: sabtu nih, MIBC, 10am sampai 2pm.

9 comments:

Ms.Lilies said...

aku nk tgk gmbo ko tgh menggolekkan bola yek nnt...jgn lupa tu ehehehehe

Cik Pah said...

alamak aku pun baru nak cakap mc ms lilies tuh.. nnt suruh kwn alis snap kan pic yer.

||alis|| said...

akak berdua: kekekee... ai pemalu la yu... *yb jah, pinjam ayat sat no...

joegrimjow said...

jommm lawan!!!

mr edz said...

saper menang nih

susudalambotol said...

teringat haritu tengok adi main bowling dgn adik dia (razi). terkedek-kedek adi nak baling bola tu. hehe.

miss zahidah said...

best2...lama xmain bowling la sis...windu nak main la...xda masa sekarang ni...bz memanjang je...huhuhuhu

cun09 said...

Salam...
Semoga dapat bawak balik "kemenangan" ^-^

||alis|| said...

papajoe: takmo takmo, kamu terror!

mr edz: jujur eh.. saya kalah daa.. ahaha!

mommyhidd: hehehe.. ada budak baling bola ke belakang lagi, tak bleh tahan tgk dia kejar balik bola tuh, ahahaha! *tanduk kat kepala...

liza: huawaaa... kekalahan jua yang ku terima akhirnya.. takpe, yg penting fun :P