Nuffnang

Wednesday, March 3, 2010

keras hati

sila beri petua:

macam mana nak lembutkan hati manusia?

yang jenis stok maha keras punya..


jangan cakap ngan aku rebus guna daun nangka eh.


jangan.



.

13 comments:

mr edz said...

baca ayat dari surah toha 1-5 kalau tak salah la... pastu hembus pada air bagi dia minum... Insyaallah..

ustaz kazim ajar

tasekM said...

milik siapakah hati itu lis...? :)

||alis|| said...

mredz: terima kasih. tapi kalau alih2 bagi dia air kasi dia minum, kang dia musykil plak kan, takpe, akan difikirkan caranya. terima kasih :)

kak: hati dia nih.. sang kekasih gelap ku, haha!

julietchun said...

sapu je minyak pengasih, tak pun minyak dagu,kakakakakakaka.

||alis|| said...

kakjuliet: hahahaha! dalam simpanan aku cuma ada susuk emas 15karat, acaner tuh?

lieza said...

susah lah alis..biar waktu yang menentukan..jgn dipaksa..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

campur panadol kk dari clinic gov

Ah Fatt said...

hati memang lembut pon

||alis|| said...

sis: biar, banyak pihak merana, wuwuwuu.. tapi tang jgn dipaksa, sgt setuju :) thanks kak.

brutalsolo: hahaha~ haaa... rumah aku mmg tgh banyak stok natang tuh..

ahfatt: ko bagi aku doa penerang hati jer laa.. boleh? :P

qishie said...

buat solat hajat.insyaAllah nanti Allah akan lembutkan hati orang tu. =)

||alis|| said...

dr_kecik: :), sepanjang masa sebenarnya, blom mahu diperkenankan DIA kot :)

cik selamah kundang said...

aku rasa nk cuba teknik ni.cam sesuai

||alis|| said...

cikselamah: woooooo... d60 ke d80 yg ko pegang tuh?? kagum2.. :). nih teknik mana ko nak try nih, banyak teknik nih :D