Nuffnang

Tuesday, December 7, 2010

sekali kalau Allah nak buka aib, sekejap jer... tak yah tunggu tahun depan.

ada sesuatu mahu dibicarakan. buat aku berfikir juga. kisah benar, tapi bukan kisah aku.. tapi tetap meninggalkan kesan...

April 2010...

mamat A: habislah aku beb!

mamat B: kenapa?

mamat A: awek aku cakap dia pregnant!

mamat B: anak sapa? anak kau??

mamat A: yer laa... anak sapa lagi weh! selama nih dia dengan aku jer. apa yg kiteorang buat nih pon selama nih kiteorang rahsiakan. cuma sekarang nih aku buntu, tuh yg aku cari ko tuh..

mamat B: ko tak amalkan safety ke?

mamat A: biasa ok jer. tak tau la apsal kali nih jer, aduhhh.. macam mana aku nak buat nih?!!


untuk hari tersebut, mamat A telah mencari sekurang2nya 5 orang lagi kawan untuk membantu selesaikan masalah dia. dan 5 orang tuh mencari kawan2 yg lain untuk sama2 tolong selesaikan masalah tersebut.

sehinggalah malam tersebut, awek dia ajak dia jumpa.

awek: "biii.... yang pasal pagi tadi kan.. sayang gurau jer dengan awak tau.. APRIL FOOL!!!"


mamat A hanya terkebil2 tak bersuara. habis apa yang dia rahsiakan selama nih, terbongkar, hanya kerana satu gurauan manja si kekasih hati.


JKM: Salam 1432H. selamat menukar buku.


.

7 comments:

julietchun said...

aku tak suka aprilfool.

julietchun said...

dulu buku ai kaler hijau, tahun ni nak pilih kaler merah la :D

Ms.Lilies said...

Erkkkk....apa punya gurau2la tu...


Thn ni buku aku nak kaler apa yek...mana aci juliet je tuko kaler...aku dengki nanti


Muahahahaha

marinahunny said...

tu lah..nk sembunyik..sekali habis emua org tau...

salam maal hijrah ;)

zahidah dihaz said...

salam maal hijrah kak....
buku saya pilih warna yang sama jugak.. ^_^

mr edz said...

hahaha.... lawak tak kena tempat

tasekM said...

hahaha... hambekkkk... kantoi terus.



.