Nuffnang

Wednesday, August 10, 2011

pesen dan ragam, last2 gua yg tergamam~












10 comments:

||alis|| said...

tak.tak.

gua buakn jual inner nih.

gua tukang tepek jer, sebab terghamammmm ;D

||alis|| said...

*bukan

tasekM said...

tgk org pakai nampai cantek.
tapi kena kat aku..
aku rasa muka aku jd kelakar.


.

julietchun said...

err....gua pon tergamam. kalo kamu pakai ku pitam :D

||alis|| said...

kaktas
muka gemini pakai apa pon lawa sebenarnya, ahaks!

kakjuliet
hahahaaaaaaaaaaaaaaa!!!
nanti ku try, kita jumpa, tgk yu tergamam ke tergumam ke apa ;P

Ku Tak Sempurna said...

teringin nak pakai.. tapi... haiissssshhh.. kesian kat bunga tu. nanti asyik kena puji. tuan yg pakai bunga takde org nak puji

:P

||alis|| said...

kts
heheheee.. betol3~
eh, kesian kat tuan yg pakai la.
*erk, model dia ada rupa2 kts laa pulak kan.. opsss..~

Tijah said...

nakkkk nakkkkkkk..

konfem lakiku jln jauh2 dihari raya nanti

gadisBunga said...

aku tak cantik pakai cemni.


sebenarnya aku yg tak reti bergaya, heheh~

wos said...

percayalah.
pemakaian tudung sebegitu nampak cantik dalam gambar je.

kalo ko terjumpa depan mata..
harus ko toleh sekali lagi sambil..
errr..
sambil..
sambil senyum (bulan ramadhan kan? kalau bulan disember, januari mahupun februari.. aku gelak!)