Nuffnang

Tuesday, August 9, 2011

trip to USM (5-7 ogos 2011) *awas, kandungan n3 mungkin membawa kepada arah pembatalan puasa anda*


masjid USM


dah lama tinggalkan jawi, maka membaca ada merangkak rangkak.


iftar di masjid day #1
ciri-ciri nasi: nasi penuh dengan herba.
lauk: daging lembu masak dalca, daging kambeen masak asam ala arab style.
air: air asam boi ais. tapi aku tak minum, dah biasa minum teh o suam.


baby hamza bersama dari kiri;
dayang nufaizah, sharifah eja, ezza aziz pauzi (nmpak kepala), shania twain, amy mastura (jangan tiru style aku, tak senonoh!)


masjid USM waktu malam, sejam sebelum terawih.


lepas iftar
menu: mee goreng subaidah
budak2 nih sume dok kemaruk ngidam, aku pon order sepinggan.
boleh tahan.


apam balik paling sedap penah ku makan.
berada di PULAU pinang.
abang, kalau saya ngidam.... err.. tolong2 laa doa saya tak ngidam!


bukit bendera
fahsa sandar, shania twain, amy mastura, ezza aziz pauzi


keta kabel
tiket bersyarat: rm8 (provide IC upon buying)


ezza, fahsa, shania dan amy
atas bukit bendera


ingat balik nak air asiah, sekali fikir banyak kali, bulan depannya RAYA daa... $$$


kedai jual groceries arabians
lokasi: dalam masjid USM, belah tepi.



ashir mango dia pekat sedap melekatttt... di tekak. nyaman.



iftar day #2 di masjid

menu tambahan: kerabu epal hijau dan popia goreng by ibu hamil-baju belang-yg-gigih-tinggalkan-laki-iftar-sorang2-kat-rumah-semata-nak-join-iftar-dengan-kawan2-lama tak jumpa. kecuali si amy mastura.



iftar day #2

menu: nasi iftar masjid

nasi beriani+daging kambeen+ayam dalca. kurma.

air sirap tuh cuma hiasan semata, saya tetap dengan air mineral/teh o suam.



"artis malaysia bergambar dalam masjid"

whoaaa!!



baby hamza bergambar bersama amy masturaaa

double whoaaa!!



habis iftar, mari kita berbondang2 ke 'kapitan'

nan cheese+ayam tikka diorang, dengar kata, terbaik.



seronok masuk mamak malam2, kalau kat melaka, mak marah ;P


sekian, laporan perkataan berperingkat: KAT SINI

5 comments:

Ms.Lilies said...

Apam balik peveret wo...abah aku pun suka :)

Kalo kat kj ni nak carik yg sedap kena beli dr pakcik2...tak kedekut bahan..sedap rasanya...pernah beli dgn org muda rasa dia ya ampunnnnnnn

||alis|| said...

kannn....?? susahnya nak carik apam balik terbaik dan pemurah bahan :(
yg sedap kalau krim jagung n peanut tumbuk dia Xtra...

julietchun said...

acik alis pakai inai? ehem.

Ku Tak Sempurna said...

nasib!

.
.

nasib!

.
.

nasib!
.
.

nasib takde donat! klu tak kita bole saman awak di bawah akta hasutan kanak2


:P

||alis|| said...

miss J
kiter sempat kawen lari kat sana.

kts
nasibbbb baikkkkk kan :D