Nuffnang

Wednesday, February 10, 2016

tak tukar IC sejak usia 18? korang sila siapkan denda yer..

.
.
.
.

sejujur dan sumpahnya aku maha terkejut bila saja2 gugel cara nak tukar ic baru ni membawa ke penemuan yg memeranjatkan (etlis untuk aku la kan~).

KENA DENDA KALAU TUKAR LAMBAT.

memanglah tak wajib untuk menukar IC baru, tapi bila aku baru ada ura2 plan nak tukar, baru tahu rupanya kena denda! bukan belas2 ringgit weh, untuk umur aku ni, dah infiniti dah haha.

total kena pay: untuk 35 tahun ke atas ialah RM210! yerp, bukan RM21.00 but FISHING RM210!

kejap nak urut dada balik.

nah, jadual dia. pelik weh. apsal kena denda plak kalau tak wajib nak tukar, kan?

ada blogger ni aku baca tak pasal2 kena denda RM80.

pergh~

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)